Gimme some winter (comfort) food

Wie in de sport werkt bedenkt af en toe bijzondere eetcombinaties om zo toch te kunnen genieten van ‘comfort food’. Benieuwd wat ik heb bedacht? Ik beloof je: dit is een heerlijk winters gerecht met een lekkere peanut butter-achtige touch. Delicious.

Go! Gimme some winter (comfort) food

From the beach back to the gym

Je kent het wel; je hebt een heerlijke vakantie achter de rug, het sporten stond even op een laag pitje en je hebt genoten van het lekkere eten en drinken. Daar is totaal niets mis mee. Maar wat als je je nu niet zo lekker in je vel zit? Nou, dan is het misschien tijd om de volgende tips in de arm te slaan:

Go! From the beach back to the gym

HIIT IT HARD

Dertig minuten sporten, klinkt niet lang toch? Nee, in principe is dat ook maar een klein gedeelte van je dag. Alleen een training van 30 minuten; is dat wel lang genoeg? Ja, zeker. Tenminste als je alles geeft wat je in je hebt. Een halfbakken High Intensity Interval Training – kortweg HIIT genoemd- gaat weinig voor je doen. Maar waarom kies is het zo goed om een workout zoals deze te doen? En wat zijn de voordelen ervan? Ik leg het je uit:

Go! HIIT IT HARD

Your eating habits are gonna make it or break it

Je wordt er ondertussen dood gegooid met de quote ‘abs are made in the kitchen’. En die abs worden dus niet zozeer in de keuken gemaakt. Jouw eten daarentegen wel. En het allerbelangrijkste: ieder pondje gaat door het mondje. Dus blijft jouw gewicht toenemen of blijf je stabiel, maar wil je graag lekkerder in je vel zitten? Blijf dan even hangen:

Go! Your eating habits are gonna make it or break it